Blame It On the Alcohol
Сезон 2, серия 14: Principal Figgins teaches the student body about the danger of underage drinking, and the glee club is personally touched by the message. Meanwhile, Mr. Schuester and Coach Beiste indulge in a little fun of their own. Musical performances include “Don’t You Want Me”, “Blame It”, “One Bourbon, One Scotch, One Beer” and “Tik Tok”.