Blame It on the Mother
S1, E9: Abby and Daniel represent Trish and Kim, two sisters being sued by their estranged mother for parental support. To win the case, they must prove that the mother was emotionally abusive, but Abigail finds herself identifying with their imperfect mother because she has been such an imperfect one herself. Meanwhile, Daniel considers leaving Svensson for a rival firm.