Blame it on the Rain
S12, E4: A patient who has been in a coma for nine years suddenly awakens in the emergency room, and Kovac struggles with whether he should reveal to her the truth about her past. Abby comforts Dr. Otis Dubenko (recurring guest star Leland Orser - "The Bone Collector," "Daredevil") after he finds out some troubling news. New Nurse Manager Eve (recurring guest star Kristen Johnston) disturbs the work environment when she implements her strict methods. Former series star Paul McCrane directed the episode.