Blank Generation
S2, E11: At the urging of the deceased's sister, Rush and Valens reopen the 1978 suicide of Matthew Adams, a cult member who died of cyanide poisoning. Initially, the detectives investigate the man hired to deprogram Matthew. After the manner of the death of Matthew's mother is revealed, his father becomes suspicious.