Blankie Go Bye-Bye
S1, E14: Teddy gets PJ and Gabe to help her throw Amy and Bob a surprise dinner for their anniversary. But when Charlie loses her favorite blankie, Teddy tries to track it down from the donation truck and PJ gets locked out of the house with Charlie inside.