S6, E14: Ichigo visits Shinji Hirako at the Visoreds’ hideout in order to find out how to control his inner Hollow. He tries to get an answer by force, but Hiyori Sarugaki interrupts his battle with Shinji. Ichigo fights Hiyori while trying to suppress his inner Hollow but she is prepared to do everything she can to force him to release it.