S8, E13: Szayel Aporro has analyzed Uryu's and Renji's Spiritual Pressures and has sealed away most of their abilities. The two decide to work together. Uryu says that he has a plan if Renji can stall Szayel Aporro for twenty seconds. Renji agrees and charges in, but Szayel Aporro easily deflects Zabimaru's attacks. Meanwhile, Ichigo has been defeated by Ulquiorra and has lost consciousness.