S9, E2: In the middle of the night, a strange Senkaimon opens in Karakura Town, and a mysterious team of three arrives in the World of the Living. That morning, when Ichigo and Rukia go to school, they get word of a Hollow sighting. Ichigo prepares to go slay the Hollow as usual. But from their Soul Phone, they see that the number of Hollows is rapidly increasing. Ichigo and Rukia are taken aback by the large number of Hollows, but they are quick to take action. While the two of them are slaying Hollows downtown, they run into a young girl's soul. Then, her two male companions arrive.