S2, E13: In the world of the living, Ichigo's sisters Karin and Yuzu are recruited by television personality Don Kanonji to learn how to fight bad spirits and protect their town. Theyr'e skeptical about working under Don Kanonji, but excited about becoming TV stars and "Karakura Superheroes."