S4, E8: Ichigo, Rukia, Orihime, Chad, and Uryu surround the Bount Ryo Udagawa, but they find themselves at a slight disadvantage when he releases the immense power of his Doll, Friede. Friede's snakelike attacks are quickly directed towards Uryu when Udagawa finds out that Uryu is a Quincy.