Bob's Burgers The Bleakening, Pt. 1
S8, E6: Linda is determined to host a party at the restaurant, in an effort to spread a little extra cheer around the neighborhood. But when she realizes that her prized ornaments have been stolen, she quickly begins questioning all guests, including Marshmallow’s friend – Art the Artist. However, the kids have their own theory, attributing the robbery to the anti-Santa. Part 1.