Bleeding Out
S1, E3: Extreme Rescues tells dramatic real-life stories from across the globe using footage captured by the rescuers themselves. In this episode a freak accident severs a professional cyclist’s artery miles from medical help, a kayaker fights to rescue his friend who’s trapped upside down in white water rapids, and a backcountry skier is buried alive in a tree well.