BLEND-S
시즌 1, 에피소드 2: Ever since Maika has been assigned the “sadist character,” she’s been practicing to get it right with the customers. Even though it doesn’t go as planned, Maika seems to have a naturally sadistic streak that is popular with the regulars. Other than that, Café Stile has a tradition in which the staff members compete every season to add a new item to the menu. Kaho, Akizuki and the manager are ...