BLEND-S
Сезон 1, серия 6: A refreshing breeze blows on the riverbank where the Café Stile staff is having a get-together. Maika is excited despite the party-poopiness of the “indoor kids,” Kaho, Akizuki and Miu. Eventually, they start prepping for a barbecue, but a certain ingredient Maika brought takes them all aback. Dino and Maika make tentative plans to go to the beach next.