Blind Driver
S1, E2: Johnny Knoxville sprains his ankle attempting to jump the L.A. River. Dave England and Ehren McGhehey combat urban sprawl by taking a kayak to a new extreme level. Steve-O swallows a goldfish and then pukes it back up minutes later.