Blind Man's Bluff
S1, E1: Single mother Lois Platt writes to inmate Larry Hill and believes she's helping someone in need. But then he shows up at her house and takes her and her children hostage. A harrowing 36-hour ordeal follows, ending in a dramatic standoff.