Blinders
S1, E15: The race card -- After their first thrilling victory in the playoffs, the Panthers feel invincible - until Mac (Blue Deckert) makes racial statements that test the team's bond. Tim (Taylor Kitsch) and Billy (Derek Phillips) adjust to having their father back in their lives while Tami (Connie Britton) worries about Julie's (Aimee Teegarden) new friendship with Tyra (Adrianne Palicki). The game everyone is preparing for this time doesn't include the Dillon Panthers as the girls take the reigns in a game of Powderpuff football. With Julie as QB and Tyra as linebacker, all bets are off.