Blinking Red Light
시즌 4, 에피소드 7: The search for a serial killer hits close to home for Jane when he encounters a blogger who has devoted his life to finding the killer. Missi Pyle guest stars as a TV host, William Mapother as a suspect and David Paymer as the blogger in this episode directed by series star Simon Baker.