Blithewold
Сезон 1, серия 2: Blithewold is a historic, 33-acre Arts and Crafts garden in Bristol, RI, along the picturesque Narragansett Bay and features a vast array of plantings, stone archways and winding paths leading to charming "garden rooms" around every corner.