Blizzard BBQ
S2, E6: A late winter storm threatens to shut down Era Alaska's operations. Ben encounters dangerous icing conditions on his way to St. Michael. Lead pilot, Erik, resorts to drastic measures to get desperately needed medicine to a snowed in village.