Blob on the Job; Party of 5,4,3,2,1
Сезон 1, серия 4: When a blob gets loose in Odd Squad headquarters, Olive and Otto compete against rival agents to catch it first. / When people in town can no longer count down, Olive and Otto must uncover who is causing the problem and why.