Blood & Whiskey
S1, E3: Presented with a challenge, Abby cleverly uncovers an opportunity to undermine the Sheriff. Hoyt grows tired of playing second fiddle to Calian in the eyes of Lucia's family before the two must work together to fend off a team of bandits.