Blood and Snow
S3, E9: In the middle of winter, Port Protection’s residents must fight for survival using old techniques and tenacity. Sam Carlson takes vital steps to make his food reserves last and Curly Leach must ready his fishing vessel for the coming fishing season. Dave Squibb tackles problematic trees hampering his solar panels’ productivity while Gary Muehlberger stumbles upon a deadly scenario while trapping for fur.