Blood Brothers
S1, E7: As TC (Eoin Christopher Macken) and Topher (Ken Leung) run into trouble while working to save an injured drug courier, Krista (Jeananne Goossen) uncovers a teenage girl’s bulimia. Paul (Robert Bailey Jr.) asks a stripper for advice on how to handle his girlfriend’s upcoming visit. Guest starring Steven Bauer.