Blood Brothers
S13, E10: In the hopes of sparing a family further tragedy, the Secretary of the Navy calls on NCIS to help a sailor battling leukemia locate a bone marrow transplant after his two Marine siblings are killed in the line of duty. Also, Bishop returns home to Oklahoma for the Thanksgiving holiday. Lindsay Wagner guest stars.