Blood on Their Hands, Pt. 1
S2, E1: Since Alice refuses to participate in her own defense, the women begin to investigate the murder. Clues found in the murdered man’s house lead to Lizzie, a woman with whom he had a relationship. In Lizzie’s apartment, the women find a classified military file and press clippings relating to a chemical spill. Eventually they track down Lizzie, who fears her life is in danger. Susan deduces why Alice is willing to face the death penalty.