Blood on Their Hands, Pt. 2
S2, E2: Alice is facing the gallows — it’s a race against time to prove her innocence and save her life. Through a search of documents and confidential police information, the women believe the murder was part of a wider military cover-up. When Susan gains entry to a military hospital, she learns the truth. Meanwhile, the other women’s lives are in danger.