Blood Ties
S1, E4: Natalie discovers that crown prosecutor Gwendolyn may not be as unbiased in her investigation of Grace as she would have others believe. Detective Sergeant Bruno feels trapped when a past indiscretion threatens to be exposed and he must decide if he will let it affect the Molly Ryan murder case.