시즌 3, 에피소드 5: The secret effort to smear Bosch intensifies. Harry and his colleagues struggle to uncover who's trying to frame him. Irving closes a chapter in his personal life, but is ensnared in departmental politics. Bosch digs into the history of former soldiers under suspicion. Killers pull off a major score.