Bloodlines
S1, E5: Blade pays a visit to suspicious gynecologist Dr. Vonner. Reverend Carlyle sets Blade up to encounter the Bad Bloods, disenfranchised vampires Blade first turned and who were once his childhood friends. Chase takes Krista to the House of Leichen for a blood ritual that will help them track Boone.