Bloomin' Bunions
S1, E5: Dr. Vincent's patient has feet that are so crooked her toes don't touch the floor, and Dr. Schaeffer meets a woman with behemoth bunions. Rachel has a toe crawling up her foot, and Dr. Haller has to get it back in line.