Blown Away
S18, E15: When members of an NCIS Regional Enforcement Action Capabilities Training Team (REACT) are killed during an explosion, NCIS Special Agent Jessica Knight (Katrina Law), the lone surviving member, helps crack the case using high tech body armor.