Blue Balls Lagoon
S2, E11: Vince receives courting lessons from Terrance and a valuable gift from Ari, Shauna flips over a press leak, and Eric gets attention--and ammo--from Terrance's daughter Sloan. Meanwhile, Drama grows overexcited about a co-star, and Turtle plays ambassador for Vince.