Blue Bell Boy
S3, E4: After tracking down a liquor thief, Nucky and Owen end up spending a long night hiding out from the Feds with the precocious perp. In his boss' absence, and with Rothstein fuming over a late delivery, Mickey overrules Eli to make a routing call that will have far-reaching consequences for Nucky and Gyp. Margaret encounters a familiar face while promoting Dr. Mason's classes at the new woman's clinic at St. Theresa's. In New York, Lucky haggles with Joe Masseria over heroin splits, while in Chicago, Capone's feud with O'Banion heats up when one of his collectors gets roughed up on the South side.