Blue Makes a Movie with YOU!
S2, E18: Josh and Blue are making a movie, and they need YOUR help! We play Blue's Clues to figure out the ending of our movie– what will wake Magenta up after a magic flower makes her fall asleep? While looking for clues, we help Rapunzel make her own movie.