Blue
시즌 1, 에피소드 5: Andrea reveals the (No_one_knows_me)like profile to Nina, while Daniele is still wondering who is behind it. Meanwhile, Klan Bruxelles throw a big party for their new music video that ends up being a turning point in the lives of our main characters.