Blue's Favorite Song
S1, E6: It's song time, but first Blue and Steve listen to sounds and determine their appropriate musical instruments, remember and repeat the line of a song, and determine which chick is singing in tune to "Row, Row, Row Your Boat." Steve and the children at home deduce what Blue's favorite song is.