Boasts and Rails
S1, E8: Axe receives a tip about a mole inside his company, throwing the US Attorneys’ case into jeopardy. Connerty faces a moral dilemma in how to respond, leading to a conflict with Chuck. Frustrated with Connerty and beset on all sides, Chuck finds himself reconsidering his position, as both he and Wendy look toward a future without Axe Capital looming between them. The investigation begins to encroach on Lara’s private life, causing tension with her husband. Amidst it all, a secret from Axe’s past surfaces, threatening everything he has built.