Bobby Moore
S1, E3: The story of England's Bobby Moore is one to behold, as is that of Italy's famed yet controversial back-to-back World Cup triumphs of 1934 and 1938. And then there were the three World Cup-winning Brazilian captains of '58, '62 and '70. And in more modern times, the revered Italian stopper Gianluigi Buffon. They became legends on Football's Greatest Stage.