Body Double
S1, E2: The Albert Walker case: after stealing millions from his trusting clients and colleagues, Walker flees Canada, taking his teen-aged daughter with him. It takes Interpol, British and Canadian police years to unravel a series of intricate crimes that ultimately leads to murder in a small seaside English village.