Body Talk
S2, E12: When Dallas realizes a portion of her property is located in East Chatswin, her life is thrown into a tailspin after she's kickedout of the country club and Dalia is forced to attend East Chatswin High. Meanwhile, Tessa becomes a producer of the Chatswin HighTV show Teen Talk, but struggles with her new role when Ryan (recurring guest star PARKER YOUNG) becomes the host of the show.