Bones to Pick
S5, E13: Hank treats a young paleontologist (guest star Pippa Black) who is preparing a fossilized dinosaur skeleton for auction. Russel (recurring guest star Stephen Spinella) suffers an injury that seems scientifically impossible. Meanwhile, Evan and Paige realize they need to take a drastic step to save their marriage, and Divya learns her pregnancy will be even more challenging than she expected. When the future of HankMed is threatened, Hank tries to save it by reexamining his role in the business.