Person of Interest Booked Solid
S2, E15: Reese and Finch race to save the life of a hotel maid, Mira Dobrica (guest star Mia Maestro – Alias, Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2), but find themselves surrounded by more suspects than they may be able to eliminate when they realize that any guest or staff member could be her potential killer. Meanwhile, Detective Carter weighs a major offer from the FBI.