Boom Town
S1, E11: When the Tardis crew takes a holiday, the Doctor encounters an enemy he thought long since dead. It soon transpires that plans to build a nuclear power station in Cardiff city are disguising an alien plot to rip the world apart. And when the Doctor dines with monsters, he discovers traps within traps.