Boom
S16, E3: One of the NCIS agents is starstruck after the team investigates an explosion outside the home of Navy Petty Officer First Class Todd Nicholas (Cameron Radice) and his wife, popular reality TV star Sheba Nicholas (Tara Holt). Also, Vance continues physical therapy for the injuries sustained when he was held hostage.