Boom
S1, E2: Tennant and NCIS must take down a notorious team of international thieves using WWII explosives on armored trucks before they complete their final big job and disappear. Also, Kai searches for a new place to live; Lucy and Whistler have a standoff about their previous encounter; and Ernie's mission in the field is more alarming than he expected.