시즌 2, 에피소드 9: Number 146 on his list has Earl (Jason Lee) making 247 bologna sandwiches to make up for all the ones he stole from Kenny (guest star Gregg Binkley) in fifth and sixth grade. While delivering the sandwiches, Earl is struck by Kenny's obvious lack of machismo which then inspires Earl to take on a new mission -- to make Kenny a real man. While showing Kenny how to gamble like "real men," Earl discovers that his newfound karma is useful but soon finds it difficult to stop once he's on a roll. Meanwhile, Randy (Ethan Suplee) plans how he will finally declare his love for Catalina (Nadine Velazquez) and Joy (Jaime Pressly) goes to group therapy to get over her anger management issues for her upcoming trial. Marlee Matlin, Jonathan Slavin, and Eddie Steeples also star.