Born of Fire
시즌 1, 에피소드 1: Southeast Asia’s islands are an extraordinary world of tree climbing kangaroos and boxing pigs, where birds hatch from the ash of erupting volcanoes. The region’s biological richness is the result of a violent collision between two different worlds, millions of years in the making. This is the story of how the violent power of the Earth has created a realm of unparalleled biodiversity and beauty.