Borrowed Time
S6, E1: In an attempt to secure his freedom once and for all, Neal convinces Peter to strike an ironclad deal with the FBI brass. But first, he must gain access to a the leader of an international crime syndicate. Meanwhile, El is confronted with startling news about her future with Peter.