Both Sides Now
S13, E5: Meredith and Bailey are at odds when both of their patients need a liver transplant. Elsewhere, Owen seeks help from the other doctors when he is charged with babysitting baby Harriet for the day, and Amelia struggles with telling Owen some important news.